Usuwanie drobnych rys i przywracanie połysku
Maszynowo niwelujemy mikrorysy i zmatowienia, przywracając głębię koloru oraz lustrzany połysk lakieru.
Przywracamy szklisty połysk, poprawiamy widoczność nocą i zabezpieczamy lakier na lata. Wszystko w jednym miejscu – fachowo i bez kompromisów.
 
 
    Korekta lakieru • Powłoki ceramiczne • Polerowanie reflektorów
Maszynowo niwelujemy mikrorysy i zmatowienia, przywracając głębię koloru oraz lustrzany połysk lakieru.
Specjalistyczna powłoka tworzy barierę przed UV, chemią i drobnymi zarysowaniami oraz podbija szklistość.
Usuwamy zmatowienia, rysy i przebarwienia, by światła świeciły dalej i jaśniej – szczególnie w deszczu i mgle.
Usługa przywraca klarowność kloszy i realnie poprawia widoczność na drodze. Usuwamy zmatowienia, zarysowania i przebarwienia – efekt to jaśniejsze, bardziej skupione światło oraz większy komfort jazdy w trudnych warunkach pogodowych.
Profesjonalne techniki i sprawdzone materiały – bezpiecznie dla lamp.
Szybka realizacja: zwykle 1–2 godziny komplet.
 
 
    Proces, który przywraca blask i głębię koloru. Usuwamy drobne rysy, hologramy i zmatowienia, a w razie potrzeby pracujemy również nad większymi niedoskonałościami, by efekt był spójny na całym aucie.
Dobór systemu past i padów do twardości lakieru.
Pomiar grubości lakieru i bezpieczna technika pracy.
 
 
    Inwestycja w długotrwałą ochronę lakieru. Powłoka tworzy trwałą barierę przed mikro-zarysowaniami, UV, korozją i zanieczyszczeniami, jednocześnie podbijając szklistość i „ziarno” lakieru.
Łatwiejsze mycie dzięki silnej hydrofobowości.
Lepszy wygląd „na co dzień” i wyższa wartość przy odsprzedaży.
 
 
    Najczęściej zadawane pytania o polerowanie reflektorów, korektę i powłoki
Cena zależy od typu lamp i ich stanu. Średnio 400–500 zł za komplet.
Co najmniej 2 lata (24 miesiące) przy normalnej eksploatacji i podstawowej pielęgnacji. Stosujemy wykończenie i zabezpieczenie przed UV, co wydłuża trwałość efektu.
Wskazówka: używaj neutralnych szamponów, unikaj agresywnej chemii i myjni szczotkowych – to pomaga utrzymać klarowność.
Nie. W większości przypadków pracujemy bez demontażu, zabezpieczając przylegające elementy karoserii.
Najczęściej 1–2 godziny dla kompletu, zależnie od stopnia zmatowienia.
Wpływa wielkość auta i kondycja lakieru. Ceny od 2000 zł. Zobacz widełki cen lub zapytaj o wycenę.
Całe auto: 1–3 dni robocze. Pojedynczy element: 1–2 godziny.
Efekt korekty utrzymuje się latami, jeśli lakier jest właściwie myty i zabezpieczony (np. powłoka ceramiczna).
W ABPOL, ul. Grochowska 45, Warszawa.